Söndagsångest

Nu är helgen över o gissa vad som har hittat hit?! Söndagsångesten.. Blir fan värre o värre för varje gång. Jag vill verkligen inte iväg. Jaja.
Helgen har iaf varit rolig. Har umgåtts med jenny hela helgen, vilket jag är mkt glad över :) Igår blev det vin o melodifestivalen. Hade en sjukt rolig kväll, med en massa tok! Längesen jag skrattade så mkt som när vi skulle sova. Då fick magmusklerna det jobbigt. Ojojoj :) Tack för det vännen!


Nä nu blir det duschen. Sen måste jag plugga. Suck! Ser iaf framemot En annan del av köping ikväll. Tobbe, vilken man :) I like.


Det var allt!

/ Veronica - Imorn så :)

image23

image24

image25

image26

Kommentarer
Postat av: Ninea,

Knäpp ni 2 är:)

2008-03-06 @ 15:55:48
URL: http://www.Ninea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0