Slut

Veckan är gjord och det återstår bara 2 till innan lov o praktik väntas :) De första två veckorna är fixade. Men det är yttligare 3 veckor kvar, där jag inte har en aning om vart jag ska vara?! Aja.

Njurarna krånglar igen. Så ingen skola.. Är det inte bra imorn så måste jag till läkaren igen. Suck! Håller mina tummar så att jag slipper det här nu. Önskar inte ens min värsta fiende det här. Sån smärta o jag väntar på det värsta att jag ska tillslut få börja med dialys. Kan gå så långt. Vill verkligen inte, för jag vet hur tungt o jobbigt moster har haft det.. Inställa sig på det värsta, men hoppas på det bästa :) Nog om det.

Skidskytte idag. Inga svenska framgångar idag heller.. Bara att ta nya tag :)

Nä nu blir det duschen nästa!


Veronica - Håller tummarna .

4 Dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0