Onsdag

Onsdag idag. Bara en dag kvar på denna vecka. Skönt! Igår var det ännu en dag på skidskytte-VM. Lika kul o lika kallt. Men spännande var det :) Synd bara att Aco förstörde allt om jag får säga min mening. Visst det är klart, hon är gravid o allt. Men men. Alla kan inte vara på topp hela tiden.

Naturprov imorn. Jag gruvar mig. Kan inte ett piss o det är så jäkla ointressant o då går det inte att fastna i huvet det man pluggar heller. Aja, får gå som det går. Finns viktigare saker att lägga ner energi på :)
Övrigt så känns allt bara skit. Vet inte vad det är. Le på allt, vill bort! Fruktansvärt le på skolan o Sveg. Blä. Allt känns tungt! Vill iaf att helgen ska gå fort :)

Imorn kommer Virre-Favorit på skolan. Som jag längtat. Oerhört tråkigt när inte du är där . . Men imorn så :)

Nä åter till pluggandet. Försöka iaf!


/ Veroniica - 5 dagar kvar

Behandla andra som ni själv vill bli behandlad . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0