Lördag

Gårdagen spenderades tillsammans med Jenny. Sjöng singstar hela kvällen, vilket var himla roande :) Runt halv tolv la vi ner det o kikade på tv ett tag innan det blev natten. Kan inte förstå. Varje gång Jag o Jenny sover tillsammans så lyckas hon alltid prata i sömn. Det roar mig väldigt mkt iaf :) Tack för en super rolig kväll vännen! Har även våra planer. Dom ska full-följas! :) Idag har man kikat på skidskytte. Fy fan, säger jag bara! Nu var det Mattias som förstörde allt, precis allt. Usch o fy. Blir nog ingen medalj i detta mästerskap, som dessutom är på hemmaplan. Aja. Jag är glad att jag var där 2 dagar o hejade iaf :)

Kvällen ska tillbringas med Jenny igen :) Kika på melodifestivalen, dricka vin o hitta på nå annat bus senare. Blir kul!


Nu väntas nästa!


/ Veronica - 2 dagar kvar . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0