Kalas

Igår vankades det kalas. Carro o Kajsa hade nämligen 18-års kalas på Nålaåa :) Kvällen började med att Virre o David hämtade mig, vi for vidare till Dalle för att börja lite smått där. Även Lillen kom på besök. Vet inte om man ska skratta eller gråta. Tack för dina historier, berättelser mm. Vi alla fick oss några härliga skratt iaf :) Jaja. Klockan tickade iväg och vi bestämde oss för att åka ner på Nålaåa. Där tillbringades kvällen med de bästa. Tack för det! Blev en ganska tidig kväll ändå, var hemma strax innan två. Då var det fyllemat som gällde. Kötbullar o mos. Har nog aldrig suttit så fint som inatt. MUMS!
Vaknade imorse o mådde som man förtjänade. Åt lite grann, sen gick man ut i finvädret. Helt underbart. Nu börjar solen värma o jag ser positivt på det hela, vill ju som sagt ha sommar nu :) Efter att ha legat i solen ett tag var det skotertur som gällde :) I Like! Så dagen har vart bra. Hoppas vädret håller i sig såhär ett tag framöver :)

Ska jag sammanfatta helgen så har jag haft det helt kanon :) Nu väntas en sista skolvecka och det ska jag kunna stå ut. Sen äre LOV o praktik. Wiiee.

Nu är det mat som står på schemat.

/ Veronica - Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0