Hmm . .

Vet inte vad jag ska komma på o skriva. Händer aldrig ngt som man kan skriva om, förutom helgerna . . Ska bara penta ner några små rader om ingenting alls.

100 dagars idag för studenterna, alltså 465 dagar kvar till oss :) Gud så jag längtar! Men tiden går fort, förra året den här tiden var vi ute på kalas, firade 830 dagars då. Så jag vet att tiden bara susar förbi. BRA!

Har averkat det sista provet nu idag. Underbart! Så nu blir det till att slappa hur länge som helst :)

Ikväll blire bus med Jenny o sedan mys :) Hade en himla rolig kväll igår, Jenny you know ;) Fick iaf min skjuts! Haha.


Ja, det var väl allt!
- Veronica - 465 dagar kvar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0