Film o mys

Trött? JA!

Jaja. Gårdagen var himla trevlig. Först blev det lite bilåkning med Jenny o Kenneth, sedan blev det Gårn för i vanlig ordning sjunga SingStar. Träffade även Carro, blev så himla glad :) Som jag saknat dig, det var efterlängtat! Efter Gårn begav vi oss till grabbarna. Där blev det film o mys. Kommer inte ihåg vad filmen hette. Varken Jag eller Jenny förstod särskilt mkt, men vi ville inte fråga så mkt heller. Vet ju att vi blir dumförklarade då ;) Haha. När filmen var slut fick vi höra att det var bråk o världens stohej på byn. Alla blev nyfikna. Ut med bilarna o kolla läget. Var rätt intressant, inte ofta det är polispådrag i Hede. Men sen finns det vissa idioter. Usch, blir så le! For runt på byn ett bra tag, men tappade bort jenny o färne nästan på engång. Dom hade farit hem.. Suck! Träffade även på Linn o Marcus. Fick sig några goa skratt där :) Tack för det! Skjutsade hem dom på Törpet o sen for vi oxå hem. Trött! Kikade på tv ett tag innan det blev sängen!
Tack för en trevlig o mysig kväll, ni som var inblandade. Vi har våra planer ;)

Suttit barnvakt åt Ida idag. Sötongen min! Anna, tack för att du lyssnar. Hon finns alltid där. Min "extra mamma" som vi har sagt :) Du är guldvärd!

Virre kommer hit ikväll. Tjihoo :)

Varit o kikat där idag med. Det blir nog bra tillslut. Bara man får vänja sig. Men som sagt allt blir annorlunda o vi får ett helt nytt liv, allihop! =/

Nu väntas nästa!
/Veronica - Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0