...

Allt kom som en chock! Ändå har jag vetat det hela tiden, men när det skulle ske var en annan fråga. Nu är det iaf bestämt. Jag vet varken ut eller in längre, vet inte vad jag ska säga.. Kan inte säga så mkt heller. Allt blir nog bra tillslut, är bara att vänja sig vid att ha det helt annorlunda än vad det är nu. Kommer bli en helt ny situation, ett helt nytt liv. Inget blir som förr . .

Nu ska jag iaf ha en trevlig o mysig kväll o tänka på ngt helt annat :)


/ Veronica - Tom inombords . .

Kommentarer
Postat av: Maria

vad har hänt??=/

2008-02-22 @ 16:41:01
URL: http://mariaoestman.blogg.se
Postat av: Veronica *

Hur jobbigt det än känns,kommer jag alltid finnas här för dig!

2008-02-22 @ 16:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0