1 dag kvar

Veckan har bara susat förbi, endast 1 dag kvar nu. Sen ska jag njuta :)

Jag är glad, allt känns bra o går åt rätt håll :) Nästa helg hoppas jag på att våra planer fullföljs!
Den här helgen då, vad händer?! Imorn blir det nog bara lungt. Film o barnpassning tror jag. Lördag kanske det blir utgång. Jenny surrar om det, vore faktiskt riktigt roligt. Vi vet ju hur vi brukar ha det :)


Nästa helg ska vi nog börja. Känns någolunda bra, men ändå så oerhört konstigt. . Inget kommer ju som sagt att bli somm förr, det är de som känns vemodigt.


Nä nu har jag inte tid att sitta här nå mer. Återkommer vid senare tillfälle!

Veronica - 1 Dag kvar, sen lov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0